Warsztaty i szkolenia

„Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam,  pozwól mi zrobić, a zrozumiem.”  Konfucjusz

Prowadzę szkolenia i warsztaty dla:

  • uczniów i nauczycieli w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych,
  • par przygotowujących się do małżeństwa,
  • rodziców.

W pracy warsztatowej oraz szkoleniowej skupiam się na maksymalnym angażowaniu uczestników bazując na ich zasobach i umiejętnościach. Opieram się na założeniach NVC, podejściu strategicznym oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach. Moim głównym celem zajęć niezależnie od grupy docelowej jest rozwijanie samoświadomości, samokontroli oraz odpowiedzialności w uczestnikach. Pozostałe cele szczegółowe tworzę i dopasowuję indywidualnie do grupy docelowej. Dla mnie każda kolejna grupa jest inna, niepowtarzalna i wnosząca zupełnie nową energię w przebieg pracy szkoleniowej i warsztatowej.

Zapraszam do kontaktu.

Opublikowane przez Razemwgore

Witaj, Miło Cię widzieć:) Nazywam się Magdalena Bojanowska Jestem psychologiem i mediatorem I i II stopnia, pracuję we własnym gabinecie psychologicznym, w ośrodku wsparcia dzieci i młodzieży, w placówce opiekuńczo – wychowawczej, oraz prowadzę warsztaty i szkolenia. Od kilku lat rozwijam ośrodek terapeutyczno-rekreacyjny Razem w Górę w Ciućkowie k. Płocka.

Dodaj komentarz